Home Petua Tips SPRM Si4sat Pemilikan Wang Bekas Mnteri Yang Hilang Di ‘Peti Besi’

SPRM Si4sat Pemilikan Wang Bekas Mnteri Yang Hilang Di ‘Peti Besi’

1530
0

SURUH4NJAYA Penceg4han Rasu4h Malaysia (SPRM) membuka kertas siasatan berhubung pemilikan sejumlah besar wang tunai yang meragukan dipercayai milik seorang bekas menteri.

SPRM dalam satu kenyataan hari ini berkata, kertas siasatan berkenaan dibuka susulan aduan berhubung pemilikan wang itu.

“SPRM menerima aduan berhubung pemilikan sejumlah besar wang tunai yang meragukan dipercayai milik seorang bekas menteri seperti dilaporkan oleh media semalam.

“Siasatan terhadap aduan itu akan dibuat mengikut Akt4 SPRM 2009,” katanya, di Kuala Lumpur, hari ini.

Semalam media melaporkan, seorang bekas menteri terpaksa berputih mata, apabila wang tunai RM250,000 yang disimpan dalam peti besi simpanan di kediamannya dekat Petaling Jaya disedari h1lang.

Keh1langan wang itu disedari oleh Ahli Parlimen terbabit kira-kira 7 malam ketika memeriksa peti besi simpanan berkenaan.

Susulan kejadian itu, siasatan p0lis membawa kepada penahanan wanita warga Ind0nesia yang juga pembantu rumah di kediaman m4ngsa, kelmarin.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : hmetro

Previous article“Air Mata Mengalir Di Celah Mask,” Ebit Lew Sempat Kongsi R1ntihan Petugas Barisan Hadapan
Next articleKenapa Pula Syamsul Yusof Ditvduh Mengaibkan Ulama Pula Ni.’Tak Perlu Kita B4lah Mengenai Benda Sia Sia Di Saat Ini’ Jawab Syamsul

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here