Home Petua Tips Belum Cukup Sebulan Bercerai, Zarina Anjoulie Sudah Muat Naik Gambar ‘Pengganti’ Berserta...

Belum Cukup Sebulan Bercerai, Zarina Anjoulie Sudah Muat Naik Gambar ‘Pengganti’ Berserta Emoji Love

53
0

“Wow..cinta baru ke sis? Semoga anju bahagia selalu😍”

Pernikahan yang gagal sudah pasti memberikan kekecewaan yang mendalam, namun ia tidak bermakna yang seseorang itu perlu terus menutup hati dan tidak mahu bercinta lagi.

Biarpun dikatakan membina semula kehidupan selepas bercerai bukanlah satu tempoh yang mudah dan singkat, namun mengenali seseorang mungkin mampu merawat hati yang sedang luka.

Memuat naik gambar di laman Instagram, pelakon Zarina Anjoulie atau lebih mesra dipanggil Anju telah berkongsi sekeping gambar seorang jejaka tampan berserta emoji berbentuk hati.

caption:

“💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞”

Hantaran yang dikongsi ini telah meraih perhatian netizen yang mula berteka-teki adakah jejaka ini merupakan teman pengganti baharu dalam hidupnya meskipun mengetahui pelakon ini baru sahaja menghadapi penceraian kali kedua dengan bekas suami iaitu Eilyas Azhar pada 3 Mei lalu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet memuji penampilan jejaka tersebut kerana kelihatan begitu tampan dan mendoakan agar Anju segera dijodohkan.

Sebelum ini, kecoh di media sosial mengenai kisah pergolakan rumah tangga pelakon ini selepas Anju dan bekas suaminya masing-masing saling berbalas kenyataan menerusi laman Instagram milik mereka.

Malah, talak yang dilafazkan oleh bekas suaminya itu juga menjadi kontroversi selepas dia sendiri mengumumkan menerusi Insta Story miliknya tentang status perkahwinan pelakon ini.

Biarpun ramai yang menaruh hati agar Anju segera bertemu jodoh, namun terdapat komen-komen nakal yang mula mengesyaki bahawa pemuda ini mungkin menjadi punca keretakan rumah tangga pelakon ini.

Walau bagaimanapun, Anju tampil menjelaskan di ruangan komen bahawa sebenarnya pemuda ini merupakan rakan karib dirinya.

“his my best frend not my bf”

Jelaslah, bagi warganet yang sudah lama mengikuti perkembangan Anju ini pasti mengenali pemuda itu kerana mereka merupakan rakan karib dan lelaki itu juga dikatakan sering muncul di laman Instagram miliknya pada suatu ketika dahulu.

Oh! Macam tu rupanya, ingatkan Anju sudah jumpa pengganti baharu.

Apa-apa pun diharapkan perhubungan Anju dan rakan karibnya ini berpanjangan dan tidak salah pun kalau lebih daripada sekadar kawan kan?

Ditulis Oleh: Puteri Haideera Zuraidi

Sumber: Instagram Zarina Anjoulie

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.hotfm.com.my/

Previous articleAlhamdulillah. Bantuan Tmbahan RM 500 Diberikan Kepada Golongan Berikut. Ini Cara Smak Kelayakan Dan Tarikh Byaran
Next articleMengaku Tersilap Ayat Komen Isu Neelofa, Mawar Rashid Tampil Mohon Maaf Dan Bela Diri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here