Home Petua Tips Gara gara mengata Zarina Anjoulie, Emelda Dan Amyza berdepan tuntutan ganti...

Gara gara mengata Zarina Anjoulie, Emelda Dan Amyza berdepan tuntutan ganti rugi RM4 Juta

229
0

Persngketaan antara Zarina Anjoulie bersama dua orang pelakon, Emelda Rosemila dan Amyza Aznan masih lagi belum reda dan nampaknya sudah semakin p4nas.

Terbaru, dalam satu kenyataan media Zarina Anjoulie Lavocah bertindak membuat tuntutan terhadap dua pelakon tersebut dengan meminta pampasan sebanyak RM4 juta.

Cubaan menjatuhkan reputasi

Menurut peguam yang mewakili Zarina, Nurul Hafidzah memberitahu bahawa tuntutan itu dibuat terhadap dua pelakon berdasarkan dakwaan cuba untuk menjatuhkan raputasi anak guamnya di Instagram dan Telegram.

Tuduhan p4lsu dan fitn4h

Jelasnya, hantaran dan komen dua pelakon tersebut didapati mempunyai niat jhat untuk mencem4rkan nama baik Zarina Anjoulie, termasuklah menerusi penyebutan nama dan body shaming.

“Emelda dan Amyza melakukan penyiaran dan komen-komen yang slah, menyedari ianya p4lsu dan dengan sengaja memb4hayakan kedudukan imej, jenama peribadi dan reputasi anak guam kami. Kedua-dua individu tersebut menerbitkan tvduhan p4lsu dan fitn4h mengenai anak guamnya…”

Zarina bngang beberapa selibriti tergamak mewujudkan telegram untuk menjatuhkannya

Justeru, Zarina menuntut bayaran ganti rugi sebanyak 3 juta daripada Amyza dan 1 juta daripada Emelda, berserta dengan satu permohonan maaf secara terbuka.

Apa Pendapat Anda Dah Baca, Jangan Lupa Komen Yang baik baik je. Terima Kasih.

Sumber : Mstar

Previous articleTak Berguna Satu Sen Pun Kepada Umat, Lebih Kamu M4ti Dari Nyusahkan Org – Ust Ahmad Husam
Next articleSelepas meningg4l lahir bayi kembar, barulah suami perasan isterinya ‘berperangai pelik’ sejak awal pernikahan – “Tak sempat lihat anak sulung kami”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here