Home Petua Tips Beri Anak Pakai Jersi Bola Pasukan Mvsuh, Elfira Loy ‘Saja’ Mahu S4kitkan...

Beri Anak Pakai Jersi Bola Pasukan Mvsuh, Elfira Loy ‘Saja’ Mahu S4kitkan H4ti Suami

58
0

Meskipun kaki bangku dan tidak handal bermain bola, namun minat terhadap permainan tersebut sudah menjadi lumrah bagi mereka yang menggemari sukan bola sepak terutama lelaki.

Bagi yang sudah bergelar suami, biarpun terlihat sentiasa menuruti kesemua kehendak isteri, namun jika berkait tentang pasukan bola yang diminatinya, sudah pasti sang suami lebih teguh untuk memberi sokongan terhadap kumpulan bola sepak kegemaran mereka.

Memuat naik gambar di laman Instagram, pelakon berbadan genit Elfira Loy ada membuat hantaran mengenai anaknya yang sedang memakai baju pihak lawan pasukan kegemaran suaminya, Faris Khairol Anuar.

Jelasnya, jersi tersebut sudah lama dibeli hampir setahun yang lalu namun belum berpeluang untuk disarungkan kerana mengetahui bahawa suaminya itu amat ‘b3nci’ akan pasukan bola berkenaan.

caption:

While Ayah is sleeping…….. hehe @muhamadrayyankhalafofficial ootd dengan jersey baru mommy bought one year ago kot just to sakitkan hati Ayah. 😂😂😂😂😂😂 “

Hantaran Elfira Loy ini kelihatan begitu ‘nak4l’ kerana berniat mahu mengusik suaminya, beliau memberi pakai jersi pasukan bola sepak terkenal itu kepada anaknya, Rayyan ketika suaminya sedang enak dibuai mimpi.

Rata-rata pengikut Elfira Loy di laman Instagram sudah pasti mengetahui bahawa pelakon ini dan pasangannya mempunyai cita rasa pasukan bola sepak yang berbeza.

Bukan itu sahaja, rata-rata warganet turut sama berkongsikan telatah sang suami yang mungkin kadang-kala sering hilang di waktu malam kerena ada yang keluar ‘lepak’ untuk menonton perlawanan bola.

“Perghh tak cukup dasyat lagi Elfira mengusik tu, anak aku suami aku yang mengusik aku…dia nak letak nama anak nama idola atlit dia…pergh berbelit lidah aku nak menyebut hahaha”

Bagi mereka yang benar-benar fanatik terhadap pasukan bola sepak, diharapkan mereka ini tidaklah begitu taksub sehingga boleh meninggalkan kemudaratan dalam rumah tangga.

Tidak salah untuk meminati sesebuah permainan yang dapat menyihatkan tubuh badan kita, namun jangan sanggup ‘berper4ng mulut’ dan sehingga ke tahap mahu mencel4kak4n seseorang hanya kerana minat yang berbeza.

Amboi Elfira Loy nakal tau! Saja tau nak usik encik suami tu, jaga-jaga jangan us1k harimau yang sedang tidur.

Ditulis Oleh: Puteri Haideera Zuraidi

Sumber: Instagram Elfira Loy

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.hotfm.com.my/

Previous article“Amanah, Pantas, Dan Tak Buta Hati” – Cadang UEL Jadi Perdana Menteri, Namun Ramai Tak Setuju
Next articleKena dend4 RM3,000 kerana langg4r SOP, Sekali Najib Dtg Sendiri Ke Kaunter

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here