Home Petua Tips “Beza Gila Dengan Kt TV..,” Kak Kepom Kelik Beraya Kelate, Dipuji Sopan...

“Beza Gila Dengan Kt TV..,” Kak Kepom Kelik Beraya Kelate, Dipuji Sopan Dan Rendah Diri

81
0

Hari raya  Aidilfitri yang jatuh pada awal minggu tempoh hari disambut dengan pelbagai reaksi.

Walaupun ada yang masih terkejut kerana raya ‘awal’ berbanding jangkaan, namun pastinya ramai yang sudah bersedia untuk berhari raya di kampung halaman.

Hal ini turut terjadi kepada selebriti terkenal, Elly Mazlein atau mesra disapa Kak Lina Pom Pom apabila tahun ini beraya ke Kelantan iaitu kampung suaminya, Cikgu Azlan.

Perkongsian-perkongsian pengacara tersebut di Instagram menjelaskan yang dia serta anak-anak cukup gembira serta teruja beraya di sana memandangkan keluarga besar Cikgu Azlan cukup meraikan mereka.


Penampilan Kak Lina yang jauh berbeza berbanding di kaca televisyen sangat menyenangkan hati banyak pihak terutamanya peminat kerana merasakan dia seorang selebriti yang humble dan ramah sekali.

Dalam salah satu perkongsian daripada pengguna TikTok dikenali sebagai meqdiksurah, dia telah memuat naik momen Elly Mazlein dan keluarga datang berkunjung ke rumah sepupu.

Dapat dilihat yang selebriti berkenaan cukup ramah dan tidak kekok bergaul dengan orang-orang kampung yang sememangnya akrab.

Perkongsian berkenaan telah mendapat perhatian ramai dan rata-rata memuji penampilan selebriti berkenaan ang cukup sempoi.

Mereka yang pernah bertemu dan berjumpa dengan Elly turut memaklumkan yang pengacara tersebut sangat mesra dan lemah lembut berbeza seperti di kaca televisyen yang sentiasa menghiburkan.

Sumber: OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.viralkamipress.dnqj.my/

Previous article[Video] Penyampai berita TV3 ucap terima kasih kepada Janna Nick, rakaman video banyak bantu siasatan
Next articleKenaKcam Sebab Gambar Mkan MaggiDi PagiRaya, KakakIni Tmpil Jlaskan Cerlta Sbenar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here