Home Petua Tips “Bila Dia Meningg4l Saya Tak Dapat Pergi…” – Diva AA Men4ngis Seb4k..

“Bila Dia Meningg4l Saya Tak Dapat Pergi…” – Diva AA Men4ngis Seb4k..

59
0

Pengacara sensasi Azwan Hj Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA gagal menahan perasaan seb4k ketika sesi rakaman Mic On! musim kedua.

Mudah Tersentuh Melibatkan Perihal Kem4tian

Diva AA dilihat mengalirkan air m4ta ketika lagu Matahari dendangan asal Allahyarhamah Maya Ruslee diperdengarkan kepada peserta yang akan menyanyikan lagu tersebut kelak.

Menurut Diva AA, dia akui sens1tif dengan perihal melibatkan kem4tian kerana ramai rakan-rakannya telah menghadap Ilahi.

Malah, persahabatan yang sekian lama terjalin dengan Arw4h Maya serta pemergian penyanyi popular, Allahyarhamah Siti Sarah yang men1ngg4l dvnia di usia muda ak1bat j4ngk1tan cvdl9 membuatkan dia lebih ters3ntuh.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Murai MY (@muraimalaysia)


“Bila melibatkan kem4tian ini, saya lalui banyak pengalaman kawan baik saya dah tak ada. Saya seb4k sebab sebagai contoh arw4h Maya. Saya banyak bekerja dengan dia sebelum ini dan bila dia men1ngg4l saya tak dapat pergi kerana sibuk dengan kerja.

“Kebanyakan kenalan rapat saya telah men1ngg4l dvnia apatah lagi sekarang musim cvdl9. Mereka dah tak ada dan tidak dapat lihat pencapaian saya pada hari ini.

“Saya sed1h sebab rata-rata yang men1ngg4l lebih muda dari saya sebagai contoh Arw4h Siti Sarah dan Maya. Kita terp4ksa menerima hakikat yang mereka sudah tiada dan sedih juga bila mengimbas kembali kenangan bersama mereka”- luah Diva AA seb4k

Terus Diberi Kepercayaan

Dalam pada itu, Diva AA yang semakin ‘galak’ mendapat pelbagai tawaran meluahkan rasa syukur kerana masih diberikan kepercayaan untuk menggemudi beberapa program Televisyen.

“Saya dah lalui macam-macam. Pengh1na4n, tak ada kerja dan sebagainya. Saya tak ada kerja sebab saya Yang membawa diri ke London. Orang tak faham saya bawa diri kerana waktu itu saya kec3wa dengan Malaysia. Tetapi kebelakangan ini rezeki itu datang dan saya kerja balik,” katanya.

Diva AA ditemui Murai.my pada sesi rakaman program Mic On! yang disiarkan di Awesome TV di sini. Sekadar info, Diva AA bergandingan bersama Issey Fazlisham selaku hos manakala tiga pelawak verstail; Ropie, Fad Bocey dan Ajak dilantik sebagai ‘Manager’ kepada peserta dan kumpulan masing-masing.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : muraimy

Previous article“Sekelip Mata Kau Berubah” -Pelakon Gambit Dari Paskal Kepada ‘Nyah’ Gambit Dalam Sekelip Mata
Next article(VIDEO) Pengantin Na1k Kren Pada Hari Persandingan Cetvs Kebimb4ngan Ramai

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here