Home Petua Tips (VIDEO) Pengantin Na1k Kren Pada Hari Persandingan Cetvs Kebimb4ngan Ramai

(VIDEO) Pengantin Na1k Kren Pada Hari Persandingan Cetvs Kebimb4ngan Ramai

59
0

Baru-baru ini, tul4r di media sosial sebuah video yang memaparkan pasangan pengantin baru membuat satu kelainan yang tidak pernah terfikir dek orang ramai.

Tin.dakan pasangan pengantin baharu merakam memori tersendiri dengan menaiki kren tanpa memakai peralatan keselamatan pada hari persandingan mereka baru-baru ini menim.bulkan kebim.bangan orang ramai mengenai tahap keselamatan diri.

Lihat pada video yang dikongsikan semula di platform TikTok itu, pasangan tersebut menaiki kren yang turut diletakkan sekali mer.cun di bawahnya.

Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet menyifatkan perbuatan yang dilakukan oleh mereka itu salah serta melan.ggar etika keselamatan kerana jelas terlihat tidak memakai sebarang peralatan keselamatan semasa menaikinya.

“Allahuakbar, tidak ada keselamatan ni. Bukan senang-senang guna kren macam ini. Takut saya tengok, habisla pemilik kren dengan operator kren,” ujar @AmzCampro.

“Budaya barat pun tidak buat macam ini, orang kita sahaja buat benda pelik,” kata @ZarimiRajab

“Kalau pilih naik belon udara panas, mesti berterbangan pulak pengantin, apa pun selamat pengantin baharu,” kata @AudreyAnatahasia.

Dalam pada itu, ada juga yang menambah bahawa ia kelihatan lebih bahaya kerana kren yang dinaiki berdekatan dengan wayar-wayar elektrik yang berselirat.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.viralmy.me/

Previous article“Bila Dia Meningg4l Saya Tak Dapat Pergi…” – Diva AA Men4ngis Seb4k..
Next articleSorok Isteri! Akhirnya Dapat Juga Lihat Isteri Dato Rosyam Nor

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here