Home Petua Tips Bila Monyet Lebih Bijak Dari Tuannya, Siap Bisik2 Dengan Tuan Dia

Bila Monyet Lebih Bijak Dari Tuannya, Siap Bisik2 Dengan Tuan Dia

68
0

Setiap hari pelbagai karenah dan telatah yang dikongsikan di media sosial mengenai haiwan peliharaan masing2. Sekarang ini haiwan peliharaan bukan sahaja kucing tetapi banyak lagi jenis haiwan yang dipelihara.

Kalau dulu kucing yang banyak menghiasi media sosial tetapi sekarang ini banyak lagi haiwan lain yang turut menjadi pilihan penggemar haiwan peliharaan. Terkini sebuah video telah viral di aplikasi Facebook iaitu video seekor bervk.

Tidak seperti beruk yang lain, beruk ini dijadikan teman rapat seorang lelaki, bany video yang menarik mereka melakukan beberapa aktiviti bersama tetapi video yang mereka berdua bermain lontar gegelung kepada sebuah gelas.

Sejak ianya dimuatnaik di apliksi Facebook, ianya mendapat beribu tontonan dan komen. Gelagat bervk itu yang dilihat cerdik siap berbisik dengan tuannya itu membuatkan netizen terkedu dengan kecerdikan haiwan tersebut.

Video:


Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang geli hati melihat telatah beruk cerdik itu yang seakan berbisik sesuatu yang serius dengan tuannya itu. Cerdik siap pakai baju lagi kan. Comel pulak nampaknya kan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : Facebook Dunia Haiwan Malaysia

Previous article“Empat Bulan Mer4na Kerana,” – Ezzaty Abdullah Bakal Timang Anak Kedua Bulan Depan
Next article(VIDEO)”Fuhh lain macam…”- Usop Beri Kejut4n Buat Tunanganya Sempena Hari Lahir

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here