Home Petua Tips Budak Rambut Belah Tengah Suka Merayap Kena Paksa Balik, “Mesti NakaI Ni”

[VIDEO]Budak Rambut Belah Tengah Suka Merayap Kena Paksa Balik, “Mesti NakaI Ni”

82
0

Haiwan comel seperti kucing ini siapa sahaja yang tidak geram melihatkannya. Apatah lagi apabila haiwan ini memiliki perangai yang nakal, memang kadang-kadang membuatkan pemiliknya geram.

Selain dari itu, perangai bermacam dari si comel ini juga kadang-kadang boleh buat diri rasa terhibur. Sama seperti satu rakaman yang memaparkan nasib si bulus kaki rayap ini.

Dalam rakaman tersebut si bulus ini diangkat oleh seorang lelaki di sebuah lorong. Kelihatannya seakan kucing ini dipaksa balik oleh tuannya.

Malah di ruangan kapsyen pemilik video ini menerangkan si bulus kaki rayap ini memang dipaksa balik kerana risaukan keselamatan haiwan tersebut. Berikut adalah rakaman kucing ini yang dikongsikan oleh seorang pengguna TikTok dengan nama akaun bluelmoo:

Video

Ha..merayap lagi tak ingat jalan pulang, kan dan kena paksa balik. Apa-apa pun perkongsian rakaman si bulus kaki rayap ini telah meraih lebih 4 juta tontonan dan 458 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur menyaksikan telatah haiwan comel ini dan meninggalkan reaksi mereka mengenainya di ruangan komen seperti berikut:

“Risau kena ejek dengan member kucing dia”

Si bulus kaki rayap 4

“Hahaha..Kuat keluar berjalan2..Sudah dicari bapaknya”

Si bulus kaki rayap 3

“Cing cing kena jemput baru balik rumah”

Si bulus kaki rayap 2

“Mesti nakai ni”

Si bulus kaki rayap 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Fashionista Sejak Lahir!” – Foto Fazura Ketika Masih Kecil Cvri Perhatian Ramai!
Next articleMisi ambil keladi gergasi idaman mak di hutan paya nyaris g4gal walau dah buat persediaan rapi, mujur ada Myvi!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here