Home Petua Tips “Cepat sembuh anakku sayang..,” – Amyra Rosli

“Cepat sembuh anakku sayang..,” – Amyra Rosli

81
0

Umum mengetahui Amyra Rosli dan Amar Baharin mendirikan rumah tangga pada 2016. Pasangan itu dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Aqeef Anaqi yang kini menginjak usia 5 tahun dan Ayra Aryssa, 2 tahun.

Keakraban dan celoteh dua beradik ini juga sering dikongsi di laman instagram ibu bapa mereka, malah Amyra dan Amar juga telah membuka akaun instagram pribadi untuk Aqeef dan Ayra.

Terbaru menerusi laman instagram, Amyra dan Ammar memuat naik gambar Ayra yang kini difahamkan mengalami dem4m panas dan dipercayai kini berada hospital.

Amyra dan Ammar masing-masing agar anak bongsu mereka itu segera diberi kesembuhan, malah Amyra sempat meluahkan betapa berat hatinya untuk bekerja memandangkan keadaannya anak bongsunya itu yang tidak sihat.

اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ أَذْهِبِ الْبَأْسَ اشْفِ أَنْتَ الشَّافِي لَا شَافِيَ إلَّا أَنْتَ شِفَاءً لَا يُغَادِرُ سَقْمًا”

Aryssa demam panas, temperature 40-41 x turun2 dah 2 hari..Cepat sembuh anakku sayang,” kata Amyra di ruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madam Amyra (@aamyrarosli)


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian di Instagram Amyra telah mendapat 30k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mendoakan kesembuhan untuk Ayra.

Komen netizen:

Sumber: instagram aamyrarosli

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :/www.sinarviral.kini.blog

Previous article[VIDEO] Wanita S4nggup Datang Awal Hari-Hari Untuk ‘Stalk’ Imam Surau Rupa Rupanya
Next article“Jangan Main Ugvt Orang Suka-Suka H4ti Eh,” – Janna Nick Ger4m! Menangis Tengok Keadaan Ceder4 – Media Hiburan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here