Home Petua Tips “Jangan Main Ugvt Orang Suka-Suka H4ti Eh,” – Janna Nick Ger4m! Menangis...

“Jangan Main Ugvt Orang Suka-Suka H4ti Eh,” – Janna Nick Ger4m! Menangis Tengok Keadaan Ceder4 – Media Hiburan

65
0

Pelakon Janna Nick berang apabila salah seekor kucing peliharaaanya didapati mengalami keceder4an pada bahagian badan selepas mend4kwa dihalau jiran dari kawasan kejiranannya.

Janna,27, turut meminta pandangan ramai untuk membuat laporan dan kejadian tersebut terdahulu telah dimaklumkan oleh adiknya.

“Kita boleh report tak kalau jiran kita pergi… tak tahulah kalau cucuh rokok ke kat kucing aku sampai bulu tercabut macam tu. Siap ugvt kata nak sembel1h kucing kita. Korang rasa boleh report tak macam ni? Aku ger4m sangatlah,” luahnya.

Perkongsian tersebut dibuat bekas hos Melodi ini menerusi Insta Stories, pada Rabu.

Menerusi status seterusnya, Janna turut memuat naik kesan cedera yang dialami kucing berkenaan.

“Tak fahamlah aku macam mana boleh ada jiran macam ni. I kan jarang dekat rumah. So i rasa kucing ni selalu pergi rumah dia. Tu yang dia nak warning.

“Dulu dia pernah simbah air dekat kucing i, sampai basah. Tapi kalau basah air tu kita fahamlah. Kalau sampai tercabut bulu kucing aku tu. Dah kenapa?

“Tu tak tahu cabut ke… sebab dia merah-merah. Takut bakar ke apa ke. Kenapa jadi macam tu? Tak baiklah buat macam ni, aku marah betullah.

“Dia jerit dekat sebelah. Shushh… shushh… i sembelih kucing you. Adik akulah cerita, so aku tak tahulah kejadian dia macam mana,” katanya lagi.

Janna bagaimanapun faham sekiranya ada individu yang tidak selesa andai binatang peliharaan jiran memasuki kediaman jiran lain. Namun dia cuba yang terbaik dengan menyediakan jaring.

Dia pada masa sama turut menjelaskan, kucing berkenaan yang belum cecah setahun usianya itu sedikit agresif berbanding dua kucing belaannya yang lain.

“I faham orang akan marah kalau I as a neighbour, kenapa jiran punya kucing masuk dalam rumah. Saya faham je dan we tried our best untuk tak nak kucing kita pergi sana. Kita letak net (jaring) dekat pagar,” katanya.

Pelakon Cari Aku Di Syurga ini juga turut meminta bukti sekiranya kucing berkenaan di dapati membuang najis di kediaman jiran.

Atas situasi yang berlaku, Janna turut sambil menangis memaklumkan keadaan kucingnya yang kini seolah-olah ‘tr4uma’ dengan manusia.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : MH

Previous article“Cepat sembuh anakku sayang..,” – Amyra Rosli
Next articleSecara Rasmi Penjaga Sah Kepada Anak Angkat, Hafiz Hamidun; “Alhamdulillah, Setelah Lebih 2 Tahun Hamdee Dalam Jag4an.”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here