Home Petua Tips Secara Rasmi Penjaga Sah Kepada Anak Angkat, Hafiz Hamidun; “Alhamdulillah, Setelah Lebih...

Secara Rasmi Penjaga Sah Kepada Anak Angkat, Hafiz Hamidun; “Alhamdulillah, Setelah Lebih 2 Tahun Hamdee Dalam Jag4an.”

68
0

Penyanyi dan komposer, Hafiz Hamidun memaklumkan dirinya telah mendapat kelulusan hak penjagaan terhadap anak angkat lelakinya, Hamdee Abdul Hafiz.

Hafiz atau nama sebenarnya, Mohammad Hafiz Hamidun berkongsi khabar gembira itu menerusi satu hantaran terkini yang dimuat naik di akaun Instagram.

Selain berkongsi khabar gembira itu bersama peminat, penyanyi berusia 38 tahun ini turut melu4hkan rasa syukur kerana proses berkenaan berjalan lancar dan dipermudahkan.

“Alhamdulillah, setelah lebih 2 tahun Hamdee dalam jagaan saya, hari ini rasmi Hamdee sebagai anak angkat saya. Urusan di Jabatan Pendaftaran Negara pun dipermudahkan. Syukur.

“Terima kasih kepada semua yang terus doakan Hamdee, semoga Hamdee akan terus dapat kasih sayang yang sempurna sampailah dewasa nanti,” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hafiz Hamidun (@hafizhamidun)


Imbas kembali, Hafiz sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan usahawan kosmetik, Joy Revfa pada 1 Mei 2017 namun mereka berc3rai pada 25 Oktober 2017.

Selepas dua tahun bergelar duda, Hafiz mended4hkan dirinya telah mengambil seorong anak angkat lelaki yang diberi nama Hamdee Abdul Hafiz, pada 10 Mac 2020.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: MH

Previous article“Jangan Main Ugvt Orang Suka-Suka H4ti Eh,” – Janna Nick Ger4m! Menangis Tengok Keadaan Ceder4 – Media Hiburan
Next articleBergelar Profesor Madya, Soo Wincci Jadi Pensyarah Di UiTM

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here