Home Petua Tips Confident Tak Payah Sekolah Konon JDT Menang, Habis Game Rayu Mak Tuntut...

[VIDEO]Confident Tak Payah Sekolah Konon JDT Menang, Habis Game Rayu Mak Tuntut Cuti

63
0

Tidak dinafikan bahawa johor merupakan pilihan juara pada malam kejohanan Trofi Piala Malaysia Skuad Johor Darul Takzin (JDT) melawan KL City.

Walaupun dibarisi oleh pemain2 terkenal dan juga import tetapi JDT telah kalah kepada Skuad KL City dengan keputusan 2-0 di Stadium Bukit Jalil Kelmarin.

Disebabkan keyakinan bahawa Johor akan membawa balik Trofi Piala Malaysia ke Johir, ramai rakyat johor yang telah membuat ramalan2 tentang kemenangan johor tersebut tetapi apakan daya, Kemenangan adalah milik KL City.

Walaupun disebalik ramalan2 tersebut yang agak fanatik, ada ramalan yang tidak disengajakan membuat ramai warga net tergelak ketawa apabila sebuah video telah menjadi tular mengenai seorang kanak2 perempuan yang teruja sambil memasuki kereta ibunya bahawa hari esok cuti kerana Johor menang.

Disebabkan keyakinan tersebut membuatkan ibunya tergelak besar. Apabila selesai kejohanan tersebut dan mengetahui kekalahan JDT, masih tak puas hati kan tetap jugak mintak cuti dengan ibunya.

Comel betul adik Dipa ni, Tetapi walaupun begitu ibunya iaitu Puan @Suhaidah Adenan tetap menggosok baju dan menyediakan kelengkapan persekolah anaknya itu.

Video:


Video:


Menjengah ke ruangan komen, rata2 netizen meluahkan rasa geli hati mereka kerana keyakinan adik Dipa yang membuatkan ramalan tidak menjadi nyata yang menyebabkan netizen terhibur dengan adik Dipa.

Komen Netizen:

Sumber : Facebook Suhaidah Addenan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : SV

Previous article“Nak Sangat Anak Ramai Kan..”Wawa Zainal Sengaja Bul1 Aeril Supaya Setuju Tutup Kilang!
Next article[VIDEO] Manisnya bermadu , suami bagi bini muda dult belanja sebelum balik rumah isteri tua

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here