Home Petua Tips Manisnya bermadu , suami bagi bini muda dult belanja sebelum balik...

[VIDEO] Manisnya bermadu , suami bagi bini muda dult belanja sebelum balik rumah isteri tua

59
0

Dengar saja perkataan poligami, pasti para wanita sudah tidak senang duduk kerana ia merupakan sesuatu yang agak sukar diterima walaupun ada yang sedia untuk berkongsi kasih.

Namun, jika sudah merasai kebahagiaan berpoligami, perkara tersebut tidak menjadi masalah dan tugas seorang suami pula haruslah adil dengan isteri-isteri yang lain.

Bagi duit belanja

Hal ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna TikTok dikenali sebagai Fara Zurkanaini apabila memuat naik satu video  diberikan suami RM20,000 tunai selepas meminta duit belanja sebelum lelaki itu balik ke rumah isteri satu lagi.

Dia yang merupakan isteri kedua juga sempat berseloroh diruangan kapsyen dengan meminta sebiji istana memandangkan duit RM20,000 senang sahaja diberinya.

Biar tak kaya asal berkongsi

Perkongsian tersebut menjadi perhatian ramai dan telah ditonton lebih dari 300 ribu viewers tidak sampai sehari dimuat naik. Rata-rata mereka berasa gembira dengan kebahagian yang dikecapi pengguna TikTok itu.

Ada juga yang mengatakan jika suami dapat memberikan duit belanja sebesar itu, hidup dimadukan pun tidak mengapa kerana tahu suaminya mampu menanggung segala keperluan isteri-isteri.

Sumber : https://transformasi.pw/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article[VIDEO]Confident Tak Payah Sekolah Konon JDT Menang, Habis Game Rayu Mak Tuntut Cuti
Next articleAkhirnya Nora Ariffin S4h Bergel4r Isteri Kepada Sahabat Baik Arw4h Johan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here