Home Petua Tips “Cukup2 La R1ak & Sak!tkan Hati Orang Lain..” – Pesan Nabila Huda...

“Cukup2 La R1ak & Sak!tkan Hati Orang Lain..” – Pesan Nabila Huda Kepada $elebriti

54
0

Pelakon hebat Nabila Huda meluahkan rasa kec3wa apabila terdapat g0longan $elebriti atau pempengaruh tidak mempamerkan s1kap atau teladan yang baik kepada ma$yarakat.

Menurut temu bual eksklusif Astro Awani, pelakon berusia 37 tahun itu berkata g0longan ter$ebut sepatutnya memainkan peranan dengan memberi c0ntoh yang baik dan bukan menyak!ti hati ma$yarakat di med1a s0sial.

“Cukuplah menunjuk-nunjuk perkara-perkara yang menyak1ti hat1 orang lain, perkara-perkara yang terlalu r1ak, kawal media s0sial anda.“Tidak perlu nak berk0ngsi perkara-perkara yang merepek-repek, semua perkara yang anda buat semuanya nak k0ngsi di media s0sial yang menyebabkan orang ramai lebih membenc1. Ini bukan masanya.

“Henti buat segala perkara yang membuatkan orang ramai membenc1 kita, menilai kita, padahal kita semua melalui perkara yang sama (C0V1D-19),” katanya.

Tega$ pelakon filem Munaf1k itu, golongan berkenaan perlu menggunakan semua platform dengan sebaiknya untuk memberi ke$edaran kepada orang ramai tanpa mengira jumlah pengikut di media s0sial.

“Kepada para $elebriti atau ‘1nfluencer’, mula gunakan instagram anda, tidak kira pengikut anda ramai atau tidak, kongsikan kesedaran berkaitan C0V1D-19 ini serta apa yang wajar dilakvkan.“Tiba masanya untuk kita gunakan platform media s0sial ke arah yang lebih baik dan untuk orang menyayangi kita, dan orang akan hormat kita disebabkan kejujuran dan keperibadian kita.

“Saya harap ini akan membantu semua, kerana apa yang saya katakan ini adalah dari hati saya, pandangan saya,” ujarnya.

Terdahulu, Nabila atau nama penuhnya Nabila Huda Suhaimi baru disahkan bebas C0v1d-19 selepas dijangkiti viru$ ter$ebut pada 12 Mei lalu.

Sumber: Astro Awani (Harits Asyraf Hasnan)

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://sinetronmalaya.com/

Previous article“Maafkan Sufyan Ayah…”- Krit1kal Cov1d-19, Bapa PU Abu Ditidurkan
Next articleSajat tak sengaja ded4h lokasi di mana dia berada. Bila disemak, ini tempat dia meny0rok

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here