Home Petua Tips “Dah Cukup Sebulan” – Majlis Aqiqah Anak Eyra Hazali Meriah Cantiknya Serba...

“Dah Cukup Sebulan” – Majlis Aqiqah Anak Eyra Hazali Meriah Cantiknya Serba Putih

105
0

Dalam Sedar tak sedar, anak kedua dari pelakon Eyra Hazali dan suaminya kini sudah pun berusia sebulan selepas selamat dilahirkan pada 29 April yang lalu, iaitu beberapa hari sebelum kita menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Pada sebulan lepas, Eyra selamat melahirkan anak keduanya, Muhammad Endra Haqimie pada 29 April tepat jam 6.18 petang. Eyra amat berterima kasih kepada semua yang sentiasa mendoakan kesejahteraan dirinya dan anaknya hingga detik melahirkan Endra Haqimie.

Melalui hantaran terbarunya, Eyra telah memuatnaik sebuah video kemeriahan Majlis Aqiqah kedua anaknya iaitu Mohd Hayder dan Endra Haqimie. Pada majlis majlis aqiqah yang berlangsung meriah itu, Eyra sekeluarga tampil anggun dan cantik dengan pakaian serba putih.

Biarpun masih berpantang, namun Eyra tampil cantik jelita bersama dua anaknya, Hayder dan Endra. Ramai saudara mara dan sahabat handai menghadiri majlis tersebut untuk memeriahkan lagi majlis.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Eyra Hazali (@eyra.hazali)


Mengintai ke ruangan komen pula, ramai yang mendoakan kesejahteraan kedua beradik comel itu dan ramai juga yang memuji kecantikan Eyra yang nampak anggun walaupun memakai pakaian secara besederhana sahaja.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram eyra.hazali

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous articleMisha Omar Seb4k, Teringat Soalan Arw4h Siti Sarah 15 Tahun Lalu Tentang Segmen ‘Tribute’
Next articleKesian tuan rumah! Sepetang tunggu tak seorang pun tetamu datang open house, akhirnya tong sampah ‘makan’ mi rebus

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here