Home Viral Daiyan Trisha & Hun Haqeem Bercinta? Ini Respons Zizan Razak Lepas Nama...

Daiyan Trisha & Hun Haqeem Bercinta? Ini Respons Zizan Razak Lepas Nama Dipetik

137
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh netizen berkenaan satu detik dimana Zizan Razak dibahan gara gara gagal dalam percintaan. Berikutan itu baru bar uini dikhabarkan mengenai satu khabar angin berkenaan Hun Haqeem dan Daiyan Trisha yang dikatakan sedang bercinta.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, emcee yang berada pada ketika itu menyatakan agar Hun Haqeem dan Daiyan seharusya bercinta sehingga ke pelamin dan jangan seperti Zizan Razak yang asyik gagal dalam hubungan percintaan. Namun begitu ini respons Zizan yang membuatkan ramai tidak sangka.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSF6t123w/

Berikutan itu, para peminat Zizan mula memberikan komen agar isu ini tidak diketengahkan lagi kerana Zizan pernah bersuara bahawa perkara ini agak sensitif untuk menjadi bahan lawak netizen. Namun begitu, Zizan yang hanya bersikap profesional pada ketika itu hanya membuat memek muka sahaja apabila diperlakukan sebegitu.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleFizz Fairuz Kongsi Klip Berpeluh Dgn Isteri, Sekali Ini Respons Netizen
Next articleZahirah Macwilson ‘Zoom In’ Muka Sendiri, Tak Malu Tunjuk Wajah Asli

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here