Home Viral Fizz Fairuz Kongsi Klip Berpeluh Dgn Isteri, Sekali Ini Respons Netizen

Fizz Fairuz Kongsi Klip Berpeluh Dgn Isteri, Sekali Ini Respons Netizen

86
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu klip yang dikongsikan oleh Fizz Fairuzz yang sedang berpeluh peluh ketika meminta isteri kesayangan beliau Almy Nadia untuk menggunting rambutnya. Klip tersebut membuatkan para peminat mula terhibure melihat gelagat sepasang suami isteri tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, tahap fokus Almy yang serius dalam menggunting rambut suaminya itu membuatkan peminat geli hati namun ramai mula memberikan komen dengan menyatakan bahawa Almy kini semakin langsing kerana terlihat kurus dalam klip tersebut.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSF6gaTk1/

Berikutan itu, para pemoinat mula membanjiri ruangan komen dengan pelbagai pujian kerana Almy berhasil menurunkan berat badannya setelah dikecam baru baru ini. Namun begitu, Fizz Fairus menyatakana bahawa beliau tidak pernah memaksa isterinya berbuat demikian kerana dia hanya inginkan kebahagiaan bersama keluarga dan isterinya sahaja.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dia Punya Syok Tu Sampai Lupa Tengah Pregnant..”-Peminat Shila Amzah
Next articleDaiyan Trisha & Hun Haqeem Bercinta? Ini Respons Zizan Razak Lepas Nama Dipetik

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here