Home Viral “Dia Punya Syok Tu Sampai Lupa Tengah Pregnant..”-Peminat Shila Amzah

“Dia Punya Syok Tu Sampai Lupa Tengah Pregnant..”-Peminat Shila Amzah

94
0

Tular di media sosial yang berkongsikan detik Shila Amzah yang merupakan penyanyi terkenal di tanah air sedang mengadakan konsert di Macau China baru baru ini. Nyanyian beliau yang begitu mantap membuatkan beliau dikatogerikan sebagai superstar yang terhebat di China sehingga membuatkan ramai terpegun dengan suara beliau.

“Konsert dia kat sana full house weh..”

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Shila yang kini sedang sarat hamil hasil perkahwinan kedua beliau mengahdiri sebuah konsert di Macau dan nyanyian beliau yang merupakan bahasa mandarin itu membuatkan ramai terkjut kerana beliau mampu menarik tinggi not lagu tersebut namun kelihatan sedap didengar.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSF6bQDDn/

Berikutan itu, para pemoinat mula membanjiri ruangan komen dengan pelbagai pujian kerana beliau mampu menyanyi dengan baik walaupun sedang berbadan dua. Bagi beliau, berbadan dua bukan penghalang baginya untuk terus berkarya dalam industri naynyian dan menjadi satu tanggungjawab beliau untuk memuas hati para peminat beliau di Macau.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Nyaris Pitam, Rasa Nak Muntah..”- Suami Neelofa
Next articleFizz Fairuz Kongsi Klip Berpeluh Dgn Isteri, Sekali Ini Respons Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here