Home Viral “Saya Nyaris Pitam, Rasa Nak Muntah..”- Suami Neelofa

“Saya Nyaris Pitam, Rasa Nak Muntah..”- Suami Neelofa

71
0

Tular di media sosial yang berkongsikan detik Haris Ismail yang merupakan suami kepada artis terkenal iaitu Neelofa berceritakan berkenaan pengorbanan seorang isteri. Beliau memberi sedikit teguran kepada para suami untuk lebih bertolak ansur kepada isteri sekaligus berceritakan pengalaman beliau sewaktu menyaksikan pertarungan Neelofa dalam melahirkan anak anak mereka.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Haris menyeru untuk para suami agar teman isteri ketika berslain kerana disitulah tempat ynag boleh mengingatkan para suami untuk lebih ingat akan pengorbanan seorang isteri. Berikutan itu, beliau menceritakan bahawa beliau menemani Neelofa bersalin buat kali pertama dan beliau nyaris pitam dan pada kali kedua, beliau berasa ingin muntah melihat keadaan itu.

Hal ini boleh ditonton di :


Namun begitu, itu bukan bermakna beliau geli akan keadaan tersebut, hal itu menjadikan beliau semakin sayang akan isterinya,Neelofa dan berharap agar para suami yang lain jika ada rasa untuk berlaku curang, berfikir dahulu pengorbanan isteri dalam melahirkan zuriat.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleIni Reaksi Anak Zahirah MacWilson Lepas Tahu Kejadian Sebenar
Next article“Dia Punya Syok Tu Sampai Lupa Tengah Pregnant..”-Peminat Shila Amzah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here