Home Viral Ini Reaksi Anak Zahirah MacWilson Lepas Tahu Kejadian Sebenar

Ini Reaksi Anak Zahirah MacWilson Lepas Tahu Kejadian Sebenar

61
0

Tular di media sosial yang berkongsikan detik Zahirah MacWilson yang cuba berkongsikan berita kehamilan kepada anak lelakinya. Anak lelakinya yang dikenali sebagai Isaac itu yang bakal menjadi abang begitu teruja setelah Zahirah berkongsikan berita tersebut kepadanya.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Zahirah yang berkongsikan reaksi wajah anak lelakinya yang baru tahu berkenaan berita kehamilan beliau membuatakan para peminat tidak sangka. Reaksi Isaac yang terus bertanyakan jika dia boleh untuk memeriksa perut ibunya pada ketika itu membuatkan Zahirah ketawa geli hati.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFYfagF3/

Namun begitu, para peminat mula memenuhi ruangan komen dengan memberikan pelbagai komen yang positif. Apa apa pun semoga kehamilan kedua Zahirah dapat mengeratkan lagi hubungan keluarga kecil itu dan diberikan kesiahatan yang baik buat mereka.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Anak Erra Fazira Dating Dengan Orang Tua?”-Netizen
Next article“Saya Nyaris Pitam, Rasa Nak Muntah..”- Suami Neelofa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here