Home Viral “Anak Erra Fazira Dating Dengan Orang Tua?”-Netizen

“Anak Erra Fazira Dating Dengan Orang Tua?”-Netizen

79
0

Tular di media sosial milik seorang lelaki yang memuatnaik satu klip bersama anak perempuan Erra Fazira di Tiktok milik beliau. Klip tersebut menjadi bualan ramai apabila ramai mula mempersoalkan hubungan mereka di ruangan komen. Namun tak sangka ini yang terjadi di sebalik klip tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, anak Erra Fazira atau lebih mesra dikenali sebagai Aleesya itu sering keluar tanpa sebarang solekan kerana beliau sedia cantik dan rupawan. Namun kebahagiaan jelas terpancar paja wajah yang manis itu ketika keluar bersama seorang jejaka.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFFrF9Mt/

Namun begitu, para peminat mula memenuhi ruangan komen dengan mempersoalkan umur Aleesya dan siapakah jejaka tersebut. Berikutan itu, lelaki yang memuatnaik klip tersebut dan keluar bersama Aleesya tersebut merupakan adik lelaki Erra Fazira yang juga merupakan pakcik Aleesya sendiri.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleSuami Reen Rahim Titip Pesanan Panas, Tak Sangka Ini Respons Reen Rahim
Next articleIni Reaksi Anak Zahirah MacWilson Lepas Tahu Kejadian Sebenar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here