Home Viral Suami Reen Rahim Titip Pesanan Panas, Tak Sangka Ini Respons Reen Rahim

Suami Reen Rahim Titip Pesanan Panas, Tak Sangka Ini Respons Reen Rahim

52
0

Tular di media sosial milik Reen Rahim baru baru ini dengan satu klip yang dimuatnaik di sosial media beliau berkenaan titipan panas untuk beliau sebelum berangkat ke luar negeri untuk urusan kerja. Klip tersebut menjadi perhatian ramai kerana pesanan yang dititipkan tersebut membuatkan ramai geli hati.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, suami beliau menasihati beliau untuk lebih sopan dan tidak memudaratkan sesiapa dengan tingkah laku Reen Rahim kerana beliau tidak dapat menemani isterinya untuk bekerja. Namun cara pesanan beliau begitu santai sekali sehingga para peminat gemar dengan gelagat suami isteri tersebut.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFFMLMDr/

Menurut perkongsian dari Reen Rahim tersebut, dapat disaksikan pelukan erat dari Reen Rahim sebelum meninggalkan suaminya. Berikutan itu panggilan beliau dari suaminya sungguh melucukan kerana suami beliau memanggilnya dengan panggilan ‘boy’. Apa apa pun semoga hubungan suami isteri itu semakin era di waktu yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Muka Macho Tapi Lurus Bendul Dengan Bini..”-Netizen
Next article“Anak Erra Fazira Dating Dengan Orang Tua?”-Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here