Home Viral “Muka Macho Tapi Lurus Bendul Dengan Bini..”-Netizen

“Muka Macho Tapi Lurus Bendul Dengan Bini..”-Netizen

41
0

Tular di media sosial milik Aeril Zafrel dan Wawa Zainal yang berkongsikan klip yang mencuba mengikuti trend suami isteri di Tiktok. Gelagat mereka mencuri perhatian peminat apabila ramai baru sedar rupanya ini perangai Aeril Zafrel dengan isteri tercinta beliau.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau cuba mengikuti trend tersebut bersama Wawa, namun klip tersebut ternyata gagal untuk dilakukan dan membuatkan Wawa putus asa untuk teruskan konten tersebut. Namun gelagat mereka yang comel dan jelas menunjukkan kecomelan mereka itu membuatkan para peminat mula memuji sifat Aeril yang lembut dengan isterinya.

Hal ini boleh ditonton di :

Menurut perkongsian dari Aeril, beliau gemar melakukan pelbagai aktiviti bersama isterinya dan hal ini merupakan salah satu cara untuk mengakrabkan lagi hubungan mereka walaupun mereka sibuk bekerja demi mencari rezeki yang halal. Apa apa pun semoga hubungan mereka berkekalan dan menjadi sumber inspirasi kepada semua.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleMicheal Ang Sindir Siapa? “Takde Otak! Tak Berhati Perut!”
Next articleSuami Reen Rahim Titip Pesanan Panas, Tak Sangka Ini Respons Reen Rahim

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here