Home Viral Micheal Ang Sindir Siapa? “Takde Otak! Tak Berhati Perut!”

Micheal Ang Sindir Siapa? “Takde Otak! Tak Berhati Perut!”

42
0

Tular di media sosial milik Micheal Ang yang berkongsikan satu perkongsian di media sosial beliau. tindakan beliau untuk berkongsikan berkenaan kisah anak seorang artis ternama yang sanggup bermadu yang menjadi perhatian ramai. Beliau menjelaskan di perkongsian beliau bahawa beliau tidak berpuas hati atas tindakan anak artis yang merangkap influencer ternama itu.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, baru baru ini dikhabarkan dengan berita perkahwinan seorang anak artis di negara luar. Hal ini menjadi bualan ramai apabila anak artis tersebut sanggup bermadu dan bernikah ketika isteri pertama sedang menunaikan umrah di Mekah.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Ang (@michaelang38)


Menurut perkongsian dari Micheal, beliau mempersoalkan kewarasan influencer wanita tersebut.Beliau berkata lagi, jika gadis itu anaknya, pasti beliau menghalang perbuatan tersebut. Berikutan itu, orang ramai mula memenuhi ruangan komen dengan pelbagai komen dan semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik dari pihak mereka

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Perfectionist..Dengan Diri Sendiri Pon Boleh Marah Kalau..”- Nabila Huda
Next article“Muka Macho Tapi Lurus Bendul Dengan Bini..”-Netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here