Home Viral “Saya Perfectionist..Dengan Diri Sendiri Pon Boleh Marah Kalau..”- Nabila Huda

“Saya Perfectionist..Dengan Diri Sendiri Pon Boleh Marah Kalau..”- Nabila Huda

71
0

Tular di media sosial milik Nabila Huda yang kini sedang dalam satu penggambaran untuk sebuah drama yang akan ditayangkan di televisyen. Drama yang dilakonkan itu membuatkan para peminat tidak sabar menanti untuk menonton kerana karakter yang dilakonkan oleh Nabila Huda pada kali ini adalah Leha yang merupakan ibu hamil.

 

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Nabila berkongsikan satu klip beliau melakonkan watak ibu hamil. Beliau berkata beliau juga hairan dengan riak wajahnya yang boleh bertukar bila bila masa sahaja dan bagi beliau, jika lakonan beliau tidak menepati kriteria beliau, riak wajah stress akan terpapar pada wajah beliau.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nabila Huda (@kupu_kupu)


Menurut perkongsian tersebut, beliau juga mempersoalkan penggayaan beliau seperti wanita melayu terakhir. Dalam pada itu, beliau juga berkata beliau seorang yang perfectionist dan jika beliau sendiri melakukan kesilapan dalam lakonan, beliau turut berasa amarah pada diri beliau sendiri.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Tak Terkata Bila Tengok Kaabah Depan Mata..”-Norreen Iman Menangis Buat Umrah Pertama
Next articleMicheal Ang Sindir Siapa? “Takde Otak! Tak Berhati Perut!”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here