Home Viral “Tak Terkata Bila Tengok Kaabah Depan Mata..”-Norreen Iman Menangis Buat Umrah Pertama

“Tak Terkata Bila Tengok Kaabah Depan Mata..”-Norreen Iman Menangis Buat Umrah Pertama

54
0

Tular di media sosial milik Norreen Iman yang menjadi perhatian ramai dengan penghijrahan beliau untuk berhijab. Kini beliau berkongsikan satu klip yang menyentuh hati semua dengan melaksanakan umrah pertamanya bersama Tya Adnan. Beliau dijemput ke Mekkah untuk beribadah dan beliau juga begitu teruja untuk bertemu Kaabah.

 

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau hanya niat sahaj untuk pergi umrah tapi tidak disangka sangka dapat menjejaki umrah pertamanya pada ulangtahun kelahirannya.Bagi beliau ini merupakan hadiah paling bermakna buat beliau sepanjang beliau hidup. Beliau juga berkata ketika beliau didepan kaabah, beliau tidak mampu berkata kata.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NORREEN IMAN (@norreen143)


Menurut perkongsian tersebut, beliau bersama dengan ustazah Norhafizah dan Tya Adnan melakuakan ibadah tersebut dan beliau menyatakan bahawa dia agak segan namun dia berasa lebih tenang ketika berada disana. Semoga beliau dapat menjalankan ibadah umrah yang mabrur dan menjadikan beliau sebagai wanita yang terus beristiqamah.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Meerqeen,Kau Jangan Main Golf Nanti Kau Kawin Awal..”-Ejoy
Next article“Saya Perfectionist..Dengan Diri Sendiri Pon Boleh Marah Kalau..”- Nabila Huda

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here