Home Viral “Meerqeen,Kau Jangan Main Golf Nanti Kau Kawin Awal..”-Ejoy

“Meerqeen,Kau Jangan Main Golf Nanti Kau Kawin Awal..”-Ejoy

69
0

Tular di media sosial Shiera Ijoy yang merupakan pelakon dan isteri kepada Ejoy Azari berkongsikan satu klip bersama Meerqeen. Klip tersebut menjadi perhatian ramai apabila Ejoy memberi nasihat atau tips lelaki kepada Merqeen namun ramai tak sangka ini yang terjadi.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Ejoy menyatakan agar tidak bermain golf untuk elakkan diri dari kawin awal. Hal ini membuatkan Meerqeen ketawa kerana terkejut mendengar tips tersebut. Namun begitu Shiera Ijoy yang merakam video tersebut turut ketawa terbahak bahak.

Hal ini boleh ditonton di :

Menurut perkongsian tersebut, anak anak Shiera turut berada di situ dan hal ini membuatkan ramai terkejut dengan personaliti anak mereka yang tidak menghiraukan Meerqeen yang berada di situ bersama mereka. Apa apa pun semoga keakraban mereka semakin akrab di waktu yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Dah Tua, Jadi Saya Nak Lebih Focus Dekat..”-Andi Bernadee Jawab Isu Kenapa Lama Menghilang
Next article“Tak Terkata Bila Tengok Kaabah Depan Mata..”-Norreen Iman Menangis Buat Umrah Pertama

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here