Home Viral “Saya Dah Tua, Jadi Saya Nak Lebih Focus Dekat..”-Andi Bernadee Jawab Isu...

“Saya Dah Tua, Jadi Saya Nak Lebih Focus Dekat..”-Andi Bernadee Jawab Isu Kenapa Lama Menghilang

69
0

Tular di media sosial baru baru ini dengan satu klip yang dikongsikan di media sosial berkenaan seorang penyanyi yang diminati ramai iaitu Andi Bernadee yang kini memlih untuk menghilang seketika di industri hiburan. Keputusan yang dibuat itu dikongsikan di rakaman radio bersama Elly Mazlein baru baru ini.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Andi Bernadee yang dikenali sebagai artis yang sangat humoris itu mengambil keputusan untuk berdiam diri kerana beliau menyatakan bahawa beliau semakin berusia dan kali ini beliau lebih fokus pada dunia realitinya sahaja.

Hal ini boleh ditonton di :

Menurut perkongsian tersebut, Andi berharap agar peminat beliau menghormati keputusan beliau. Berikutan itu, Andi yang cuba menyakat Elly Mazlein itu mencuit dan mengubat sedikit sebanyak rindu peminat beliau. Apa apa pun semoga Andi diberikan kesihatan yang baik dan dapat menghiburkan kembali para peminatnya.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Lagu Ini Jadi Bukti Rindu Kami Buat Peminat..”-Forteen
Next article“Meerqeen,Kau Jangan Main Golf Nanti Kau Kawin Awal..”-Ejoy

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here