Home Viral “Lagu Ini Jadi Bukti Rindu Kami Buat Peminat..”-Forteen

“Lagu Ini Jadi Bukti Rindu Kami Buat Peminat..”-Forteen

99
0

 

Tular di media sosial baru baru ini dengan satu klip yang dikongsikan di media sosial Izzue Islam yang memberika pelbagai ‘clue’ buat para peminat beliau berkenaan boyband beliau iaitu Forteen. Kejutan beliau buat peminat dengan mencipta lagu bersama dengan Forteen membuatkan peminat Forteen mula muncul dan menyokong mereka.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Forteen kini telah menghasilkan sebuah lagu dan kali ini, imej yang dibawa sedikit berbeza dan membuatkan para peminat tidak bosan mendengar lagu baru mereka. Tajuk lagu yang dihasilkan mereka dikenali sebagai ‘Noktah Epilog Cinta’ membuatkan para peminat tidak sabar untuk mendengar suara mereka secara live.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Izzue Islam ™ (@izzueislam)

Menurut perkongsian tersebut, Izzue Islam menyatakan lagu tersebut dihasilkan adalah sebagai satu hadiah buat para peminat Forteen yang masih setia menanti kemunculan mereka. Berikutan itu para peminat mendoakan yang terbaik agar keakraban kumpulan tersebut semakin akrab dan dapat menghiburkan para peminat di masa akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleCikgu ‘Speechless’ Pelajar Darjah 6 Hadiahkan Gelang Emas Tanda Terima Kasih
Next article“Saya Dah Tua, Jadi Saya Nak Lebih Focus Dekat..”-Andi Bernadee Jawab Isu Kenapa Lama Menghilang

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here