Home Petua Tips Cikgu ‘Speechless’ Pelajar Darjah 6 Hadiahkan Gelang Emas Tanda Terima Kasih

Cikgu ‘Speechless’ Pelajar Darjah 6 Hadiahkan Gelang Emas Tanda Terima Kasih

96
0

Tular di media sosial baru baru ini dengan satu klip yang dikongsikan di media sosial yang memaparkan seorang guru menerima seiutas gelang emas tanda penghargaan menjadi seorang guru. Hadiah tersebut diakatan adalah hasil pemberian murid tahun 6 di sebuah sekolah.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, guru tersebut dikenali sebagai Cikgu Shikin menerima seutas gelang emas. Beliau yang terkejut melihat hadiah yang berharga itu disaung oleh ibu pelajar ke tangannya. Berikutan itu, pemberian gelang emas itu adalah kerana tanda terima kasih kerana mendidik dan menjaga anak anak murid dengan baik di sekolah.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFNLn1tJ/
Menurut perkongsian tersebut, cikgu tersebut tidak mampu mengungkap apabila melihat pemberian yang berharag itu kepada beliau. Apa apa pun semoga hal ini dapat menjadikan sumber insipirasi buat para guru untuk terus emndidik anak bangsa di waktu yang akan datang…

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Tak Boleh Berjauhan Tapi Boleh Pergi Luar Negara..”-Rakan Noh Salleh Dedah Perkara Sebenar, Bengang Rakan Ditoca Media
Next article“Lagu Ini Jadi Bukti Rindu Kami Buat Peminat..”-Forteen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here