Home Viral “Tak Boleh Berjauhan Tapi Boleh Pergi Luar Negara..”-Rakan Noh Salleh Dedah Perkara...

“Tak Boleh Berjauhan Tapi Boleh Pergi Luar Negara..”-Rakan Noh Salleh Dedah Perkara Sebenar, Bengang Rakan Ditoca Media

131
0

Tular di media sosial milik Noh Salleh yang berkongsikan luahan seorang sahabatnya berkenaan isu anak angkat beliau iaitu Musa. Isu tersebut menjadi topik bualan ramai apabila Mizz Nina menarik balik dakwaan tersebut. Kenyataan dari Mizz Nina yang cuba menjatuhkan Noh Salleh itu sedikit sebanyak membuatkan kebenaran semakin terbuka.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, rakan Noh Salleh yang dikatakan sudah lama bersahabat sering berkongsi cerita berkenaan anak anak mereka di sms. Berikutan itu, rakan Noh mendedahkan kepada semua berkenaan Noh menjaga Musa dengan begitu baik. Beliau berkata bahawa beliau menerima foto Musa yang sedang tersenyum sambil memgang botol susu.

Hal ini boleh ditonton di :

Menurut perkongsian tersebut, rakan Noh juga mempersoalkan kenyataan Mizz Nina yang menyatakan anak angkatnya tidak boleh berjauhan dengan beliau namun beliau masih ke luar negara tanpa Musa dan si kecil itu dijaga oleh bibik sahaja di Malaysia. Apa apa pun semoga perkara ini dapat diselesaikan dengan baik.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Takde Subtitle Ye..”- Audio Anak Ain Edruce Jadi Perhatian, Peminat Teruja Lepas Dengar
Next articleCikgu ‘Speechless’ Pelajar Darjah 6 Hadiahkan Gelang Emas Tanda Terima Kasih

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here