Home Viral “Takde Subtitle Ye..”- Audio Anak Ain Edruce Jadi Perhatian, Peminat Teruja Lepas...

“Takde Subtitle Ye..”- Audio Anak Ain Edruce Jadi Perhatian, Peminat Teruja Lepas Dengar

122
0

Tular di media sosial Ain Edruce yang merupakan seorang artis yang diminati ramai apabila beliau berkongsikan kepada peminat beliau dengan satu klip percutian keluarga di Singapura baru baru ini. Klip tersebut digunakan dengan audi suara anak perempuannya iaitu Soraya dan hal ini menarik perhatian para peminat kerana audio tersebut sangat comel.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Soraya yang merupakan anak kesayangan Ain Edruce itu kini sedang belajar untuk bercakap dengan baik dan klip tersebut adalah salah satu cara Ain untuk mengajar anak perempuannya bercakap. Hal ini menjadi tumpuan ramai apabila audio tersebut menjadi viral dengan kecomelan audio yang disampaikan oleh anaknya itu.

Hal ini boleh ditonton di :

Menurut perkongsian dari klip tersebut, Soraya menceritakan semula gelagat beliau dan keluarganya ketika berada di Singapura. Klip tersebut membuatkan ramai yang mendengar berulang kali. Apa apa pun tahniah diucapakan kepada Ain Edruce kerana mendidik anak perempuannya dengan pelbagai cara dan memberi inspirasi kepada semua para peminat beliau.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleMizz Nina Dikecam Lepas Bg Kenyataan, Netizen Anggap Hanya Alasan Halang Noh Jumpa Anak
Next article“Tak Boleh Berjauhan Tapi Boleh Pergi Luar Negara..”-Rakan Noh Salleh Dedah Perkara Sebenar, Bengang Rakan Ditoca Media

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here