Home Viral Mizz Nina Dikecam Lepas Bg Kenyataan, Netizen Anggap Hanya Alasan Halang Noh...

Mizz Nina Dikecam Lepas Bg Kenyataan, Netizen Anggap Hanya Alasan Halang Noh Jumpa Anak

82
0

Tular di media sosial dengan kenyataan dari Mizz Nina pada hari ini apabila kenyataan beliau dianggap alasan untuk menhalan Noh Salleh untuk bertemu dengan anak angkatnya iaitu Musa. Isu yang masih menjadi topik hangat ini membuatkan Mizz Nina mengeluarkan satu fakta di media sosial dengan menyatakan kerisauan beliau pada ketika Musa diambil oleh Noh Salleh baru baru ini.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Mizz Nina menyatakan bahawa anak angktnya itu mengalami trauma kerana diambil oleh Noh Salleh tanpa izinnya. Beliau berkata anaknya mesti mengalami kejutan kerana berada di kawasan yang tidak dikenali dan hal ini menjadikan beliau menyatakan bahawa anaknya merupakan manusia dan bukan barang yang sesuka hati boleh diambil tanpa izin.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by OHBULAN! (@ohbulanofficial)

Menurut perkongsian dari Mizz Nina, pelbagai komen dilemparkan oleh netizen apabila kenyataan Mizz Nina disifatkan sebagai satu kenyataan yang tidak masuk akal kerana Noh Salleh juga merupakan seorang bapa yang menjaga Musa dari bayi lagi. Apa apapun semoga hal ini dapat diselesaikan dengan baik untuk kedua dua belah pihak.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleRita Rudaini Luah Rasa Risau, Tak Mampu Jaga Anak Lepas Jadi Ibu Tunggal
Next article“Takde Subtitle Ye..”- Audio Anak Ain Edruce Jadi Perhatian, Peminat Teruja Lepas Dengar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here