Home Viral Rita Rudaini Luah Rasa Risau, Tak Mampu Jaga Anak Lepas Jadi Ibu...

Rita Rudaini Luah Rasa Risau, Tak Mampu Jaga Anak Lepas Jadi Ibu Tunggal

60
0

Tular di media sosial milik Rita Rudaini yang kini memegang sttus ibu tunggal kepada dua puteranya meluahkan rasa risau mengenai anak anaknya. Beliau yang sering berfikir berkenaan masa depan anak anaknya itu membuatkan beliau akhirnya meluahkan rasa yang terbuku di hati.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau ada awalnya begitu risau akan masa depan anak anaknya sejak beliau menjadi ibu tunggal. Hal ini kerana beliau takut tidak mampu untuk menyempurnakan tanggungjawab sebagai seorang ibu kerana perlu bekerja untuk mencari sumber rezeki. Namun beliau berkongsikan satu perkongsian yang memberi makna yang tersirat dan memberi inspirasi kepada semua.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RITARUDAINI® (@ritrud727)

Menurut perkongsian dari Rita Rudaini itu beliau berasa sedikit lega apabila perkongsian itu menyatakan bahawa yang akan menguruskan masa depan anak anaknya kelak merupakat Allah dan beliau sebagai ibu hanya perlu mendoakan yang terbaik untuk anak anak kerana keberkatan sebuah doa dari seorang ibu begitu bermakna.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Dengan Pelat R Lagi..”- Ini Rupanya Perjuangan Lisa Surihani Fasih Baca Quran Yang Ramai Tak Tahu
Next articleMizz Nina Dikecam Lepas Bg Kenyataan, Netizen Anggap Hanya Alasan Halang Noh Jumpa Anak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here