Home Viral “Dengan Pelat R Lagi..”- Ini Rupanya Perjuangan Lisa Surihani Fasih Baca Quran...

“Dengan Pelat R Lagi..”- Ini Rupanya Perjuangan Lisa Surihani Fasih Baca Quran Yang Ramai Tak Tahu

62
0

Tular di media sosial apabila seorang artis yang menjadi sumber inspirasi wanita iaitu Lisa Surihani yang merupakan seorang pelakon yang terkemuka di tanah air. Lisa yang kini berhijab cantik dan ramai tidak sangka perjuangan Lisa dalam agama buat ramai tersentuh. Dulu, beliau pernah menolak tawaran untuk menyertai program tadarus kerana malu dengan diri beliau yang tidak reti membaca Al Quran.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, setelah beliau tolak tawaran tersebut pada tahun lepas, beliau gigih mempelajari ilmu tersebut dan beliau berkata sememangnya susah untuk melakukan hal tersebut namun beliau bersyukur mempunyai rakan rakan dan ahli keluarga yang sangat menyokong dengan perkara yang beliau lakukan.

Hal ini boleh ditonton di :

Namun begitu dalam kenyataan Lisa, pada tahun ini beliau menerima lamaran dari Astro Oasis untuk menyertai satu program tadarus pada bulan Ramadhan ini.Beliau menyatakan bahawa beliau menerima lamaran tersebut bukan ingin menunjuk namun ingin mempelajari dengan lebih dalam dengan orang lebih berilmu disitu..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleRuhainies Sindir Siapa? “Dia Berhutang, Dia Yang Tersakiti..”
Next articleRita Rudaini Luah Rasa Risau, Tak Mampu Jaga Anak Lepas Jadi Ibu Tunggal

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here