Home Viral Ruhainies Sindir Siapa? “Dia Berhutang, Dia Yang Tersakiti..”

Ruhainies Sindir Siapa? “Dia Berhutang, Dia Yang Tersakiti..”

84
0

Tular di media sosial apabila seorang pelakon wanita iaitu Ruhainies menyatakan satu kenyataan berkenaan isu dengan pengasas produk. Baru baru ini dikhabarkan dengan kenyataan pengasas produk dengan permintaan agar Ruhainies membuat permintaan maaf secara terbuka namun ramai tak sangka ini yang terjadi.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Ruhainies tidak pernah melanggar sebarang perjanjian tersebut dan melakukan kerjanya dengan begitu baik.Malah beliau juga ramah dengan pengasas produk tersebut. Namun begitu beliau agak terkesan apabila pengasas produk tersebut menjatuhkan reputasi nama beliau di dalam industri hiburan ini dengan marketing yang kotor.

Hal ini boleh ditonton di :

Namun begitu dalam kenyataan Ruhainies lagi, beliau tidak akan maafkan pihak tersebut dan tidak ingin masuk campur dalam urusan ini. Bagi beliau, beliau lebih memilih untuk bekerja dengan mereka yang lebih layak dan professional dalam melakukan kerja dan bukan engan orang sesuka hati menjatuhkan imej artis tanah air tanpa berbincang.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleMinta Ibu Promosi Diri Di Tiktok, Gadis Cuba Nasib Mengorat Imran Bard
Next article“Dengan Pelat R Lagi..”- Ini Rupanya Perjuangan Lisa Surihani Fasih Baca Quran Yang Ramai Tak Tahu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here