Home Viral Minta Ibu Promosi Diri Di Tiktok, Gadis Cuba Nasib Mengorat Imran Bard

Minta Ibu Promosi Diri Di Tiktok, Gadis Cuba Nasib Mengorat Imran Bard

57
0

Tular di media sosial apabila seorang gadis mencuba nasib untuk mengorat seorang influencer terkenal iaitu Imran Bard. Imran Bard yang kini berjaya mencipta nama di Korea dengan tagline’Gwencana’ itu menjadi rebutan para gadis pada masa kini. Si gadi itu yang memuatnaik satu klip bersama ibunya dan menyatakan bahawa dia ingin berkenalaln dengan lebih dekat dekat influencer tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, klip si gadis tersebut telah direpost oleh Imran sendiri dan hal ini membuatkan para peminat Imran Bard mula menyokong tindakan si gadis tersebut kerana berani mengambil langkah awal. Hal yang melucukan di klip tersebut apabila si gadis tersebut meminta ibunya untuk mempromosikan dirinya untuk Imran Bard dan hal ini membuatkan ramai tidak kering gusi menontok klip tersebut.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFLDr9pE/

Namun begitu dalam kenyataan si gadis itu, beliau menyatakan bahawa beliau serius untuk menjalinkan hubugan bersama Imran Bard dan tidak disangka sangka Imran membalas klip tersebut dengan menyatakan ‘jalan terus dan approved…’ kepada gadis tersebut.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Jawab Relax Kan, Takde Macam Nak Rap Kan?”- Noh Salleh
Next articleRuhainies Sindir Siapa? “Dia Berhutang, Dia Yang Tersakiti..”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here