Home Viral “Saya Jawab Relax Kan, Takde Macam Nak Rap Kan?”- Noh Salleh

“Saya Jawab Relax Kan, Takde Macam Nak Rap Kan?”- Noh Salleh

97
0

Tular di media sosial selepas prosiding di mahkamah pada hari isnin berkenaan isu hak penjagaan anak angkat Mizz Nina dan Noh Salleh. Kenyataan yang diberi dari dua dua belah pihak adalah dikatakan untuk menjadi jalan solusi yang terbaik dalam menjaga hak penjagaan Musa.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Noh Salleh menyatakan bahawa beliau telah dianiayai dengan kenyataan Mizz Nina di media sosial dan hal ini membuatkan beliau ingin membuktikan kesahihan dari kenyataan di pihak tersebut. Berikutan itu kenyataan yang diberi oleh Noh kelihatan beigtu jelas dan nyata untuk disampaikan kepada media namun di pihaK Mizz Nina,

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFLAAsPn/

https://vt.tiktok.com/ZSFLA7jmC/

Namun begitu para peminat mula bereanggapan konflik tersebut dicetuskan oleh kedua dua pihak kerana tiada persetujuan yang kukuh antara mereka. Apa apa pun semoga isu tersebut dapat dilesaikan dengan baik dan ada kesahihan yang betul untuk dipaparkan kepada semua.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleErra Fazira Teka Yusry KRU Dalam Maskot Musang, AC Mizal Usik Masih Ingat Karakter Bekas Suami
Next articleMinta Ibu Promosi Diri Di Tiktok, Gadis Cuba Nasib Mengorat Imran Bard

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here