Home Petua Tips Erra Fazira Teka Yusry KRU Dalam Maskot Musang, AC Mizal Usik Masih...

Erra Fazira Teka Yusry KRU Dalam Maskot Musang, AC Mizal Usik Masih Ingat Karakter Bekas Suami

162
0

Tular di media sosial baru baru ini dengan satu rancangan televisyen iaitu The Masked Singer dengan paparan musang sebagai penyanyi. Tekaan dari para juri untuk meneka musang tersebut berjaya apabila Erra Fazira meyakinkan para juri bahawa musang tersebut merupakan Yusry KRU. Namun tekaan beliau tersebut menjadi bahan usikan para juri pada ketika ini.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, ketika semua para juri turun untuk menegur Yusry ketika di atas pentas, jelas kelihatan gerak badan Erra Fazira yang menjaga batas dengan bekas suaminya itu. Beliau berbuat demikian untuk menjauhkan diri dari sebarang konflik dan fitnah di media sosial.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFLkXo5c/

Namun begitu para peminat mula memberikan pelbagai komen apabila AC Mizal cuba mengusik Erra Fazira dengan Yusry pada ketika itu. Berikutan itu para peminat mula mengimbau kenangan lama di antara mereka dan apa apa pun semoga kehidupan mereka pada ketika ini sentiasa bahagia.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleNoh Hujan Hadir Prosiding Sulh, Masih Tiada Kelibat Mizz Nina Di Mahkamah
Next article“Saya Jawab Relax Kan, Takde Macam Nak Rap Kan?”- Noh Salleh

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here