Home Viral Noh Hujan Hadir Prosiding Sulh, Masih Tiada Kelibat Mizz Nina Di Mahkamah

Noh Hujan Hadir Prosiding Sulh, Masih Tiada Kelibat Mizz Nina Di Mahkamah

60
0

Tular di aplikasi Tiktok yang memaparkan keliabt penyanyi Noh Salleh yang kini menjadi topik perbualan media berkenaan hak penjagaan anak angkat beliau iaitu Musa. Beliau meringkaskan ketika tiba di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam dengan kenyataan agar mendoakan agar perkara tersebut bertemu jalan penyelesaian yang terbaik.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Noh yang hadir bersama pengawal keselamatannya hadir di mahkamah manakala bagi pihak Mizz Nina, hal tersebut diwakili oleh suami beliau iaitu Essam Muhammad. Berikutan itu kelibat Mizz Nina sendiri tidak terlihat sepanjang prosiding berlangsung.

Hal ini boleh ditonton di :
https://vt.tiktok.com/ZSFLkeQCh/

Cerita lebih lanjut :

Namun begitu Noh menceritakan bahawa tiada unsur penculikan yang berlaku ketika beliau mengambil Musa dan beliau turut tampil membuat permohonan maaf secara terbuka kepada pihak tersebut. Berikutan itu, Noh juga berkata bahawa beliau akan mengikuti beberapa tuntutan lain dan memdam gambar anak angkatnya.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleMK Usik Isteri Berbadan Dua Depan Peminat, Sekali Ini Yang Terjadi
Next articleErra Fazira Teka Yusry KRU Dalam Maskot Musang, AC Mizal Usik Masih Ingat Karakter Bekas Suami

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here