Home Viral MK Usik Isteri Berbadan Dua Depan Peminat, Sekali Ini Yang Terjadi

MK Usik Isteri Berbadan Dua Depan Peminat, Sekali Ini Yang Terjadi

111
0

Tular di aplikasi Tiktok yang memaparkan adegan manja MK dengan isteri beliau yang kini dikatakan sudah berbadan dua. Adegan manja tersebut membuatkan ramai tidak menyangkan gurauan MK dan isteri tercintanya seperti ini dan membuatakan ramai yang mula iri hati dengan tindakan suami isteri tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, MK yang terlihat isterinya yang seronok melayani peminat mereka mula berlari kearah isterinya dan cuba menolak isterinya jatuh ke dalam kolam.Namun tindakan beliau diperhati oleh para peminat beliau dan akhirnya adegan tersebut menjadi adegan yang manis buat mereka.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFLhLLSp/

Namun begitu orang ramai mula membanjiri di ruangan komen dengan komen yang tidak menyenangkan melihat keadaan tersebut. Berikutan itu hal ini tidak diambil peduli oleh MK kerana cara beliau melayani isteri kesayangannya itu tidak perlu dicampur tangan oleh pihak luar. Apa apa pon para peminat mendoakan yang terbaik buat mereka dansemoga kandungan isterinya berada di dalam keadaan yang sihat.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articlePeminat Terkejut Dengar ‘Pronunciation’ Bella Astillah Lepas Belanja Cover Lagu Korea
Next articleNoh Hujan Hadir Prosiding Sulh, Masih Tiada Kelibat Mizz Nina Di Mahkamah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here