Home Viral Peminat Terkejut Dengar ‘Pronunciation’ Bella Astillah Lepas Belanja Cover Lagu Korea

Peminat Terkejut Dengar ‘Pronunciation’ Bella Astillah Lepas Belanja Cover Lagu Korea

115
0

Tular di aplikasi Instagram milik Bella Astillah yang menyanyikan sebuah lagu yang berjudul ‘Eyes Nose Lips’ yang menjadi kegemaran ramai. Lagu tersebut yang berasal dari Korea itu menjadi sasaran Bella untuk mengatasi cabaran dalam menyanyikan lagu yang bukan dari tanah air.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau dikatakan berduet dengan seorang penyanyi lelaki baru yang dikenali sebagai Daniesh Suffian. Gabungan suara mereka dalam menyanyikan lagu tersebut membuatkan mereka menerima pelbagai pujian dari orang ramai.

Hal ini boleh ditonton di :

Namun begitu orang ramai mula membanjiri di ruangan komen apabila sebutan bahasa Korea mereka berdua begitu mantap dan padu sekali sehingga segelintir netizen mula menyukai suara mereka. Berikutan itu, orang ramai inginkan mereka untuk terus menyanyikan lagu Korea dan muat naik di aplikasi Youtube untuk senang didengar kelak.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleNiat Alif Satar Beli Posrche Terbantut Lepas Terkejut Isteri Belikan Hadiah Mahal
Next articleMK Usik Isteri Berbadan Dua Depan Peminat, Sekali Ini Yang Terjadi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here