Home Viral Niat Alif Satar Beli Posrche Terbantut Lepas Terkejut Isteri Belikan Hadiah Mahal

Niat Alif Satar Beli Posrche Terbantut Lepas Terkejut Isteri Belikan Hadiah Mahal

155
0

Tular di aplikasi Instagram milik Alif Satar yang merupakan seorang penyanyi dan pelakon yang terkenal di tanah air terekjut apabila isteri kesayangan beliau memberikan kejutan kepada beliau setelah beliau penat bekerja. Hadiah yang diberikan kepada beliau membuatkan beliau merasa dihargai kerana bekerja demi keluarga tercinta.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau dikatakan begitu susah untuk membelikan sesuatu yang mahal buat diri beliau namun impian beliau untuk memilik sebuah kereta berjenama masih menjadi impian yang terbesar. Namun isteri beliau yang sedih melihat keadaan Alif Satar yang kurang membeli barangan mewah buat diri senidiri, menghadiahkan sebuah telefon pintar yang berjenama Apple untuknya.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alif Satar®️ (@alifsatar)

Namun begitu orang ramai mula membanjiri di ruangan komen apabila Alif Satar mempersoalkan utnuk dibalas dengan apa hadiah tersebut. Berikutan itu pelbagai komen yang membina diberikan kepada beliau. Apa apa pun semoga hubungan kekeluargaan antara mereka sentiasa terikat dan bahagia.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Doakan Saya..”- Daddy Ash Harap Mahkamah Dapat Bersihkan Nama, Enggan Ulas Kenyataan Media
Next articlePeminat Terkejut Dengar ‘Pronunciation’ Bella Astillah Lepas Belanja Cover Lagu Korea

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here