Home Viral “Doakan Saya..”- Daddy Ash Harap Mahkamah Dapat Bersihkan Nama, Enggan Ulas Kenyataan...

“Doakan Saya..”- Daddy Ash Harap Mahkamah Dapat Bersihkan Nama, Enggan Ulas Kenyataan Media

91
0

Tular di aplikasi Tiktok milik Daddy Ash yang kini sedang menghadap kes yang menjadi tumpuan ramai baru baru ini. Mengikut kenyataan media, beliau dituduh dalam menjual dan merakam klip yang tidak senonoh di sebuah aplikasi. Berikutan itu, beliau kini menyatakana untuk tidak emngulas dengan elbih lanjut berkenaan hal tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau dan beberapa wanita direman baru baru ini untuk menyelesaikan kes berkenaan hal tersebut. Namun kes ini masih dibicarakan dan hal ini membuatkan Daddy Ash menegaskan kepada netizen untuk tidak masuk campur berkenaan kes tersebut.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFRchmNQ/

Namun begitu orang ramai yang mengikuti kes ini mula mempersoalkan kenyataan dari pihak Daddy Ash tersebut. Apa apa pun diharapakan agar kes tersebiut dibicarakan dengan adil dan memberikan pengajaran kepada semua masyarakat.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Ibu Pakai Ilmu Hitam..”- Kisah Sebenar Fatiya Latiff Mula Terbongkar
Next articleNiat Alif Satar Beli Posrche Terbantut Lepas Terkejut Isteri Belikan Hadiah Mahal

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here