Home Viral “Ibu Pakai Ilmu Hitam..”- Kisah Sebenar Fatiya Latiff Mula Terbongkar

“Ibu Pakai Ilmu Hitam..”- Kisah Sebenar Fatiya Latiff Mula Terbongkar

123
0

Tular di aplikasi Instagram milik Fatiya Latiff yang memuatnaik foto bersama adik perempuan beliau. Foto tersebut menjadi perhatian ramai apabila beliau mengeluarkan satu justifikasi berkenaan hal keluarga beliau yang tidak bahagia seperti keluarga lain.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau meletakkan satu caption yang mengiundang kontroversi di Instagram milik beliau dengan menyoalkan seseorang yang disyaki ahli keluarga beliau dengan soalan yang tidak masuk akal. Berikutan itu, beliau juga memuatnaik satu kenyataan berkenaan ibu kandung beliau dengan mengatakan bahawa ibu beliau gemar melihat keluarga mereka berantakan.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fathia (@fatiyalatiff)

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan bahawa beliau cuma menyerang mental ahli keluarga beliau setelah tidak berjaya menyerang bekas teman lelaki beliau. Namun begitu, ramai yang berpendapat bahawa Fatiya Latiff mempunyai masalah mental dan kesihatan dan perlukan rawatan yang betul.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Manisnya Tengok..”- Norreen Delete Foto Seksi, Malu Tengok Lepas Bertudung
Next article“Doakan Saya..”- Daddy Ash Harap Mahkamah Dapat Bersihkan Nama, Enggan Ulas Kenyataan Media

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here