Home Viral “Manisnya Tengok..”- Norreen Delete Foto Seksi, Malu Tengok Lepas Bertudung

“Manisnya Tengok..”- Norreen Delete Foto Seksi, Malu Tengok Lepas Bertudung

72
0

Tular di aplikasi Instagram milik Norreen Iman yang merupakan influencer dan pelakon dalam drama itu membuatkan satu perubahan yang baik dimana beliau mula bertudung pada awal Januari lalu. Berikutan itu ramai peminat mula perasan akan perubahan baik yang dilakukan oleh beliau.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, suami beliau sentiasa menyokong dengan keputusan beliau untuk berhijab sepenuhnya dan hal ini menjadikan beliau semangat untuk berubah ke arah yang lebih baik. Berikutan itu, beliau perlahan lahan memadam foto seksi beliau kerana malu untuk menunjukkan kepada umum.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NORREEN IMAN (@norreen143)

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan bahawa beliau begitu cantik berhijab begitu dan nampak lebih manis. Apa apa pun para peminat menyokong tindakan beliau untuk berubah begitu dan beliau berharap agar para peminat beliau terus mendoakan beliau untuk terus istiqamah dalam melakukan hal yang terbaik.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Nampak Muda Weh..”- Peminat Puji Intan Najuwa Pandai Jaga Imej Suami
Next article“Ibu Pakai Ilmu Hitam..”- Kisah Sebenar Fatiya Latiff Mula Terbongkar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here