Home Viral “Nampak Muda Weh..”- Peminat Puji Intan Najuwa Pandai Jaga Imej Suami

“Nampak Muda Weh..”- Peminat Puji Intan Najuwa Pandai Jaga Imej Suami

74
0

Tular di aplikasi Instagram milik Intan Najuwa apabila beliau memuatnaik foto beliau bersama suami tercinta. Foto tersebut menarik perhatian ramai apabila imej suami beliau semakin kacak dan muda. Intan dan suami beliau yang menjadi perhatian media di sebuah pameran.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Intan Najuwa yang merupakan seorang pelakon terkenal itu mengenakan pakaian berwarna hitam sedondon dengan suami tercinta dan terlihat begitu manis dan romantis sekali di dalam foto tersebut. Beliau meletakkan caption di Instagram miliknya dengan kata kata yang begitu romantis sekali.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa (@intannajuwa)

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan bahawa suami beliau semakin kacak dan ramai yang menyatakan bahawa Intan pandai menjaga imej suami tercinta. Apa apa pun para peminat mendoaakn agar cinta mereka sentiasa bersemi di waktu yang akan datang.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleKlip David Beckham Di Kuala Lumpur Raih Perhatian Peminat Bola Sepak
Next article“Manisnya Tengok..”- Norreen Delete Foto Seksi, Malu Tengok Lepas Bertudung

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here