Home Viral Klip David Beckham Di Kuala Lumpur Raih Perhatian Peminat Bola Sepak

Klip David Beckham Di Kuala Lumpur Raih Perhatian Peminat Bola Sepak

61
0

Tular di aplikasi Tiktok apabila kelibat David Beckham di KLIA raih perhatian ramai. Kunjungan beliau di Malaysia ternyata beliau merupakan ikon untuk satu pameran ‘The World of Predator’ yang memaparkan sejarah boot bola selama 30 tahun yang direka khas oleh Adidas.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, beliau akan muncul di Pusat Beli belah TRX dan beliau juga melakukan meet and greet bersama para peminat beliau. Berikutan itu di laman Instagram milik beliau, beliau juga turut teruja dengan keindahan KLCC apabila beliau memuatnaik gambar beliau bersama KLCC

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFRSbjHv/

 

View this post on Instagram

 

A post shared by David Beckham (@davidbeckham)

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan bahawa mereka tidak sabar untuk bertemu dengan David pada jam 6 petang ini. Bagi mereka yang akan kesana, nantikan artis yang akan turut serta bersama David juga sangat ramai.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Nervous Teruk..”- Bella Astillah Akui Masih Kekok Dgn Tokti, Tak Sangka Ini Puncanya
Next article“Nampak Muda Weh..”- Peminat Puji Intan Najuwa Pandai Jaga Imej Suami

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here