Home Viral “Saya Nervous Teruk..”- Bella Astillah Akui Masih Kekok Dgn Tokti, Tak Sangka...

“Saya Nervous Teruk..”- Bella Astillah Akui Masih Kekok Dgn Tokti, Tak Sangka Ini Puncanya

158
0

Tular di aplikasi Tiktok apabila Bella Astillah memuatnaik satu klip beliau berduet bersama artis kegemaran beliau iaitu Dato Siti Nurhaliza di sebuah majlis ulangtahun Tokti. Mereka yang cantik memepergakan baju yang berwarna Emerald itu membuatkan ramai terpegun dengan rupa mereka yang begitu iras.

Menurut daripada perkongsian klip tersebut, Bella menyatakan bahawa beliau begitu gementar bertemu dengan artis kegemaran beliau namun hal ini merupakan satu pekuang baginya utnuk berduet bersama Tokti. Dapat dilihat mereka menyanyikan sebuah lagu milik Tokti dengan penuh kemerduan pada ketika itu.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFRB4BpK/

Namun begitu orang ramai membanjiri diruangan komen dengan menyatakan bahawa rupa mereka begitu iras dan Bella menerima pelbagai pujian dari peminat beliau. Apa apa pun keinginan Bella untuk menyanyi bersama Tokti tercapai dan Bella turut menyatakan artis kegemaran beliau itu cukup cantik dan sangat lemah lembut bila bertemu dengannya.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleThe Melvins Perli Butik Viral Di Live, Bengang Masih Tiada Kata Maaf
Next articleKlip David Beckham Di Kuala Lumpur Raih Perhatian Peminat Bola Sepak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here